Kimmietid

april 08, 2009

Onsdag

Här på jobb är det väldigt tyst, flera är lediga och kunderna verkar också vara lediga. Trist!
Inatt har jag sovit jätteskönt, vaknade till mitt i natten av att det regnade jättemycket och det var rakt mot mitt sovrumsfönster. Jag har stora fönsterbleck i metall så det hördes en del - men jag var så trött att jag bara noterade att det väsnades och sen somnade jag igen.
Jag var fortfarande trött när klockan ringde men snart är det några dagars ledighet så det gör inte så mycket.
Halva arbetsdagar finns inte på min arbetsplats men däremot ska vi ha gemensam påsklunch här på jobb imorgon så det blir nog flera timmars lunch på eftermiddagen.
Mysigt! (förutom att före detta särbon kunde låta bli att vara med =)

8 Comments:

  • At 2009-04-08 11:18, Anonymous Pisan said…

    Önskar dig en fin onsdag! Regnar det fortfarande hos er? Det gör det här. KRAM!

     
  • At 2009-04-08 11:46, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Detsamma till dig! Nej, regnet har dragit bort och solen börjar bryta igenom.

     
  • At 2009-04-08 11:59, Blogger -Nena- said…

    Dagarna blir så långa när det händer lite på jobbet.
    Mysigt med långlunch så innan helgen.
    Hoppas ni har stor matsal så ni kan sitta i vars en ände ;)

     
  • At 2009-04-08 13:13, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det är roligare med full fart. Nä, någon stor matsal har vi inte vi är ett ganska litet företag.

     
  • At 2009-04-08 13:28, Anonymous Anonym said…

    Det får inte vara för mycket att göra men heller inte för lite...

     
  • At 2009-04-08 15:12, Blogger Kimmie said…

    Helga: Nä precis, men om jag måste välja tar jag hellre för mycket.

     
  • At 2009-04-08 17:14, Blogger Hossan said…

    Jag tror att särbon plötsligt får ont i magen och går hem innan påsklunchen....

    När du berättade om lunchen i telefon hade jag helt glömt att han fortfarande jobbar där.

     
  • At 2009-04-08 17:40, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ha ha, det var mig han gjorde slut med - inte jobbet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter