Kimmietid

april 08, 2009

GOTT!!!




Min favoritglass från USA-tiden är Ben & Jerrys, de har i några år funnits i Sverige och vi köper ibland när vi ska festa till det - en paket ca 50 kronor inget man kör med dagligen under sommarmånaderna precis.
Nu har de släppt en glass i portionsförpackning, deras "Wich" en sandwich typ-glass med cookies och deras fantastiska glass i mitten. Sonen och jag testade ikväll - vi blev båda proppmätta - om man äter det efter maten kan man dela en. SÅ GOTT!!!
(25,- styck)

5 Comments:

  • At 2009-04-08 19:50, Anonymous Hossan said…

    Vad är detta?

     
  • At 2009-04-08 19:51, Anonymous Hossan said…

    Såg bara bilden och ingen rubrik heller. Nu vet jag vad det är :-D

     
  • At 2009-04-08 20:21, Anonymous Mifflan said…

    Testade den härom dagen! SÅÅÅ god. Blir min sommar last...

    Jag är tillbaka i Bloggvärlden igen. Visst är du Kimmie, vi "pratade" förr när jag bloggade?

     
  • At 2009-04-08 21:33, Blogger Kimmie said…

    Hej Mifflan: jag har varit med ett bra tag i bloggvärlen men ditt namn låter främmande - hade du ett annat bloggnamn ínnan?

     
  • At 2009-04-09 07:59, Anonymous Pisan said…

    MMMMMUMS! Ta med ett par sådana till Blåkulla så man får provsmaka! ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter