Kimmietid

april 08, 2009

Utemöbler på plats

Direkt när jag kom hem frågade jag sonen om han hade lust att hjälpa till - och det hade han =)
Nu står utemöblerna på plats, när vi drog fram allt frågade sonen flera gånger - hur mycket grejer har vi egentligen? Mer, svarade jag.

Det är inte så farligt egentligen men ett rätt stort bord med förlängning, alla benställningar och ben som ska skruvas fast till detta. Ett jättestort parasoll, två stolar (de andra hade jag redan tagit upp) dynor till alla stolarna också så hittade jag en påse grillkol som var över från förra sommaren.

När vi ändå rotade i källaren passade jag på att ta upp ett par kassar med prylar som sonen sorterat bort och som vi tänkt försöka sälja - så under påsken ska vi fotografera och lägga ut annonser. Hade varit skönt att bli av med lite prylar och sonen säger aldrig nej till lite extra i plånboken (vem gör det?)

Nu har vi ätit spagettin och det var gott! Nu avkoppling.
 
Hit Counter
Free Counter