Kimmietid

april 16, 2009

Redan Torsdag

Veckan går snabbt när man är ledig en dag i början. Inga fler katastrofer ännu så länge på jobb idag - får hoppas det inte blir mer nu.
Ute stormar det som bara den - var ute ett ärende på lunchen och var helt slut när jag kom tillbaka hit efter att ha cyklat i uppförsbacke med stark motvind.

Ikväll ska sonen och jag äta Spagetti Carbonara - det har jag inte gjort på flera år. När sonen var liten var det en favorit sedan tyckte han plötsligt inte om det längre, så hade han fått det hos en kompis för några veckor sedan och upptäckt att det var hemskt gott igen.
Annars händer det inte så mycket mer idag, ska försöka komma ihåg att bära ner påsklådan i källaren igen så jag slipper snubbla på den varenda gång jag gå in i klädkammaren.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter