Kimmietid

april 17, 2009

Härliga fredag (igen)

Denna veckan har gått så snabbt! Men det är ändå ljuvligt med fredag.
Har inga planer alls för helgen utöver städning och sådant + att jag hoppas kunna vara ute i vackert väder så mycket som möjligt.

En del roligheter är på gång den närmsta tiden - folk börjar vakna till liv efter vinterdvalan. Mitt ena "tjejgäng" håller på att planera för ett gemensamt restaurangbesök i början av Maj - kul. Fått en inbjudan på grillparty hos min förra chef också fick jag just ett förslag via mail om en tjejlunch på stan en lördag om ett par veckor och även det lät trevligt. Känner att jag behöver hitta på lite kul så jag säger glatt Ja till samtliga förslag.

Livet är lite annorlunda när man inte längre är en del av ett par och då får man helt enkelt se till att hitta på eller hänga på när det händer något.

6 Comments:

  • At 2009-04-17 10:14, Anonymous Anonym said…

    Kul att ha saker att se fram emot :)

     
  • At 2009-04-17 11:51, Anonymous Pisan said…

    Ja, den här veckan har verkligen gått fort. Håller med dig om att det är riktigt ljuvligt med fredagar :-) Hoppas du får en fin sådan! Kramar! :-)

     
  • At 2009-04-17 12:32, Blogger -Nena- said…

    Vad kul med en massa kul :)

    Ja nu får vi hoppas att solen är hos oss hela helgen så vi riktigt kan njuta av den.

     
  • At 2009-04-17 13:14, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det!

    Pisan: Den har sprungit fram, hoppas du får en skön kväll också.

    Nena: Ja, det behövs med lite annat än det gamla vanliga lunket.
    Får hoppas vi får behålla solen över helgen (minst).

     
  • At 2009-04-17 21:55, Blogger Hossan said…

    Jag tackade precis nej till det då i början på maj. :-S
    Har svårt att vara social med min värk och tycker att det räcker med det som "vi" planerat i den veckan som kommer efter.
    Men jag hoppas att ni får roligt utan mig (även om det naturligtvis blir väldigt svårt - ha ha ha)

     
  • At 2009-04-17 22:15, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det blir såklart svårt, jag har alltid roligare när du är med! Om du ångrar dig så fixar vi det - men jag kan inte hjälpa till med värken tyvärr.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter