Kimmietid

april 28, 2009

Snabb arbetsdag

Dagen har inte känts långsam alls idag och det var skönt. Först hade det kommit in hel del papper till mig imorse som jag skulle jobba med (mitt vanliga jobb) och sedan hade jag och kollegan då bestämt oss för att ta itu med förrådet, så med de grejerna försvann hela förmidagen. Sedan fick jag ett "detektivuppdrag" att leta fram uppgifter på ett visst projekt vi sålt till en viss kund för 9-11 år sedan.
Så gamla uppgifter är borta ur vår dator men vi har brännt dem på dvd-skivor så jag fick sitta och söka mig igenom ett antal och lyckades faktiskt hitta det.
Det tog ett bra tag det med och så är det ju inte helt tomt på jobb i övrigt heller så den övriga tiden sprang på snabbt.

Efter jobb blev det rakt hem och in i duschen - kände mig fortfarande som en dammhög.
Nu är jag ren och fräsch igen och ska gå och sätta på potatisen.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter