Kimmietid

april 29, 2009

Det är verkligen som sommar



Jag var ute på lunchen, cyklade i kortärmad tunika och barfota i sandaletter och kände mig varm - UNDERBART! (ja, jag hade långbyxor också =)
Stack till en affär i närheten och köpte ett par långshorts till sonen - det var extrapris så jag fick dem 99,-, hittade dessutom en kortärmad randig blus i ljusblått och vitt till mig själv för samma pris. Så har man fyndat lite.
Borde egentligen vänta med att handla mer kläder med tanke på att det blir rätt kostsamt med alla nya kläder inför sonens avslutning med dessa var så billiga så det tyckte jag gick bra ändå. Ikväll har vi rester som vi ska ha till middag så det blir en slapp kväll.

8 Comments:

  • At 2009-04-29 17:21, Anonymous Hossan said…

    Bra fynd!

    27 grader för en liten stund sedan.

     
  • At 2009-04-29 20:20, Blogger Helga - precious said…

    Här har vi haft ganska kallt och mulet idag :( Jag har iofs jobbat så det gör inte så mycket...

    Kul med lite fynd!

     
  • At 2009-04-29 20:40, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Alltid kul med fynd!

    Helga: Det kommer till er också, det kändes lite konstigt att komma hem i slutet på April och ha 27
    grader på uteplatsen. Men härligt.

     
  • At 2009-04-29 20:59, Blogger -Nena- said…

    Det är svårt att först att det bara r slutet av April.

    Vilken tur att du hade byxor på dig också ;)

     
  • At 2009-04-29 22:04, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, visst är det, hade sett rätt löjlig ut i min tunika, sandaletter och präktiga svarta bomullstrosor =)

     
  • At 2009-04-30 00:41, Anonymous Annica said…

    Oj vilket härligt väder ni har. Men så är det i Skåne som knappt har vintrar tycker jag.
    Har nog varit soligt här med men inte lika varmt som hos er. fast sen sov jag borta halva soliga dagen förståss

     
  • At 2009-04-30 00:41, Anonymous Annica said…

    Och föressten. Grattis till fynd för sånt är alltid lika trevligt att hitta som också är snygga

     
  • At 2009-04-30 08:23, Blogger Kimmie said…

    Annica: Värmen kommer förhoppningsvis till er också snart!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter