Kimmietid

maj 08, 2009

Plånboken protesterar

Det smakade fint med Whopper Meal till middag - bra service också att sonen cyklade iväg och hämtade det. Nu får det vara nog med restaurangbesök och hämtmat ett tag tror jag, har varit en hel del på sista tiden plus då klädinköp - plånboken börjar protestera får nog köra lite mer budgetvariant ett tag. Midjan föredrar nog också hemlagat tror jag.

Min syster har varit här och levererat sonens kavaj och i källaren snurrar tvätten för fullt, hoppas hinna få det mesta torrt innan klockan 21 när strömmen slås av där nere.

Hoppas ni har en skön fredagskväll!

3 Comments:

  • At 2009-05-08 21:37, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att din tvätt är torr nu.

    Ibland kan det lite för mycket hämtmat och besök på restauranger...

     
  • At 2009-05-08 21:40, Anonymous Hossan said…

    Jag tvättar imorgon.

    Min börs är också tom nu, trots att jag fick pengar igår. Tyvärr räckte de inte ens till det de skulle, så jag får njuta av minnet av den goda utekvällen och kanske tappa lite vikt istället :-)

    Ha det gott!

    Vi vinner säkert stort imorgon!!!! ;-)

     
  • At 2009-05-08 22:09, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tvätten är nästan torr, lite kan torka på stolarna i köket.

    Ibland blir det lite för mycket kul/gott i början på månaden - sen är jag typen som blir över-
    försiktig om det börjar bli knapert.

    Hossan: Min är inte tom - men dags för skärpning. Hoppas vi vinner stort SNART! Skulle kännas som en bra trygghet i kristider att ha en eller ett par miljoner på kontot =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter