Kimmietid

maj 07, 2009

Underbar förrätt!!!!

Allt annat var också gott men jag som är ost-tokig blev helt förälskad i förrätten.

Det var baconlindad chevreost med ruccolasallad och balsamicosås - sjukt gott.
Sedan åt vi fläskfilé med kantarellsås och purjolökspotatis.
Sist Cheesecake med jordgubbar - Det var gott och mysigt - också supertrevligt sällskap ovanpå detta!!! Hur bra kan det bli! Skulle möjligtvis har varit fredag istället för torsdag men...nu har vi fredagen kvar =)

Ha en skön kväll!

5 Comments:

  • At 2009-05-07 22:57, Anonymous Annica said…

    Mums nu blev jag hungrig. Det lät underbart gott.

     
  • At 2009-05-08 09:11, Anonymous Hossan said…

    Ja, det var verkligen en trevlig kväll.

    Förresten du glömde de rostade valnötterna till förrätten. Den var verkligen sjukt god och jag hade gärna ätit en sån till direkt :-)

    Hyfsad priser på ölen med ;-)

     
  • At 2009-05-08 09:57, Blogger Kimmie said…

    Annica: Det var smaskens!

    Hossan: Ja, just det nötter också det passade perfekt. Mmmmm.

     
  • At 2009-05-08 17:44, Blogger Helga - precious said…

    Min typ av förrätt - det hör jag det ;)

     
  • At 2009-05-08 22:12, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jaså, en till som älskar ost och tillbehör =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter