Kimmietid

maj 15, 2009

Sliten son

Den stackaren är helt SLUT! Han orkade knappt prata när han anlände till sin pappas lägenhet. Jag sa till honom att lägga sig en timme för att vila och det gjorde han - efter 1½ timme ringde jag honom och då fick jag ringa 4 gånger hur många signaler som helst + att han hade ställt alarmet på mobilen och inte vaknat av det.
Det var meningen att han skulle komma hem ett tag och vi skulle sedan gå härifrån till restaurangen men han orkade inte cykla hem.
Så istället blir det så att jag sticker dit vid matdags och hämtar med mig mat till oss för han orkar helt enkelt inte gå ut och det förstår jag.
Nu skulle han ta en dusch och ett stort glas coca-cola så kanske han kan bli lite fräsch och koffeinet i colan kan väcka honom lite. De hade alltså härjat tills de slocknade så han hade sovit i kläderna - verkligen fräscht =)
Han får sova ut ordentligt i helgen nu för på tisdag bär det av till Tyskland på ny skolresa och då ska de samlas klockan 03,40 på morgonen inför resan, Puh!

2 Comments:

  • At 2009-05-15 19:07, Anonymous Annica said…

    Låter som det var en kul resa för sonen. Hoppas Tysklandsresan blir lika kul men kanske med mer nattsömn :-)

     
  • At 2009-05-15 19:11, Blogger Kimmie said…

    Annica: Han hade haft jättekul.
    Tysklandsresan är från 03,40 till 2.00 nästa natt eftersom det är studiebesök och de inte får övernatta så det blir förhoppningsvis bussömn i varje fall.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter