Kimmietid

mars 08, 2009

Läser och inväntar tvättiden

Väntar på att klockan ska bli tolv så att jag äntligen kan få sätta igång med den eländiga tvätten.
Hallen är ju helt full med kassar och tvättkorg. Så idag blir det att tvätta och sedan stryka efterhand som det blir torrt. Ska kolla datumen lite bättre när jag bokar nästa tvättid.

Idag fyller min syster 50 år, det är helt sjukt. Eftersom jag känner mig som ca 30 så kan inte hon var 50 hon är ju bara 5 år äldre än mig. Hon firar i värmen på Kanarieöarna med man och vuxna barn så hon har det säkert bra. Jag har fått lite SMS om skönt väder och mysiga restauranger. Om ett par dagar landar de i kyliga Sverige igen.

Nu åter till boken jag började på igår - ett av mina bokreafynd.
Elisabeth George - "Innan döden kom" den verkar bra, jag brukar gilla hennes böcker.

6 Comments:

  • At 2009-03-08 10:27, Anonymous Anonym said…

    Det är barnen och föräldrar samt syskon som blir äldre.Själv har man tvärstannat i en ålder man trivs med.

     
  • At 2009-03-08 10:53, Blogger Kimmie said…

    Annica: Så är det nog =)

     
  • At 2009-03-08 13:26, Anonymous Anonym said…

    Den vill jag låna (som alltid) - håller på med tröstaren nu, spännande.

    Förresten så menade jag sista DELTÄVLINGEN inte finalen.... men du brukar veta vad jag menar även när jag skriver något helt annat. :-)

     
  • At 2009-03-08 16:25, Blogger Kimmie said…

    Hossan:
    Ähh, finalen är på lördag så den kan du inte ha somnat ifrån =)

    Jag har läst ut den andra boken också den vi har i bokklubben så du kan låna den.

     
  • At 2009-03-08 18:38, Blogger -Nena- said…

    Säger som Annica, det är andra som blir äldre bara *S*

    Här hemma säger de att jag blir 40 i år och det tror jag inte på :o)

     
  • At 2009-03-08 19:02, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nä, det kan ju aldrig stämma.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter