Kimmietid

mars 04, 2009

Mitt i arbetsveckan

Soligt och fint ute! Kan det vara våren....?
Ikväll händer det inte så mycket, antagligen blir det att förhöra sonen inför ett SO-prov.
Sen finns det alltid lite fixande att göra hemma.

Torsdagkväll är det föräldramöte och det är så mycket på gång nu i skolan så det blir bra - vill gärna höra lite mer kring planeringen av alla olika händelser och resor.

Fredagkväll blir det bio med Hossan, antagligen någon snabb matbit på stan också - blir kul.

Också har jag tjejträff på måndag med mina gamla väninnor - de jag har känt sedan sandlådestadiet och det är alltid trevligt.

Nu längtar jag till lunchen, inte så att jag är hungrig men jag vill ut i solen.

5 Comments:

  • At 2009-03-04 12:09, Anonymous Anonym said…

    Ja, ut i solen med dig!!!! Här börjar den bryta igenom molnen nu. Hoppas du får en fin onsdag! Kram!

     
  • At 2009-03-04 12:21, Blogger -Nena- said…

    Visst är det våren. det bestämmer vi oss för :)

    Ja mycket på gång i skolan nu, här är det utvecklingssamtal som är på gång denna månaden.

    Åh det blir bio också, trevligt.

     
  • At 2009-03-04 16:46, Anonymous Anonym said…

    Dela gärna med dig av solen. Så trist med grå himmel här.

     
  • At 2009-03-04 18:33, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Den försvann precis lagom till lunchen.

    Nena: Ja, kul att Hossan också vill gå på bio. Ska du med? =)

    Annica: Den försvann som sagt rätt snabbt.

     
  • At 2009-03-05 08:49, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker det låter som mycket på gång...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter