Kimmietid

februari 28, 2009

Idag gör jag inte många knop

Vilken slö lördag. Jag har inte kommit iväg för att köpa present till min syster, det är några veckor tills hon fyller år och hon kommer att fira utomlands med sin familj så jag ska gratulera henne i efterhand - det ska nog hinnas med.
Har varit ute en liten cykeltur och fixat ett annat ärende så lite luft har jag fått.
Sedan har jag packat in Hossans present tills imorgon - den ser inte klok ut - har lite konstig form så det gick inte att slå in snyggt. Nåja, det är innehållet som räknas.
Har slappat och läst, tittat på en film den nytta jag gjort är att vattna blommorna så det var inte så slitsamt.
Ikväll ska jag och sonen äta mozzarellakyckling med råstekt potatis så laga mat ska jag i varje fall. Längtar efter våren nu så jag kan börja fixa på uteplatsen men det får nog vänta ett tag till.

2 Comments:

  • At 2009-02-28 17:06, Blogger -Nena- said…

    Så det är slödag hos dig också. Skönt är det.
    Matlagning är det som står på tur här hemma och sen blir det inte så mycket mer.

     
  • At 2009-02-28 18:33, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ibland är det nog precis det man behöver - att göra ingenting - sonen har också varit hemma hela dagen så vi bara dräller, Så skönt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter