Kimmietid

februari 27, 2009

Kan vi hjälpa lilla Thor och hans Mamma

En fin liten pojke har blivit kidnappad av sin "pappa" (en riktig förälder kan inte göra så)
Hans svenska mamma sitter i panik i USA och väntar på att få hem sin pojke.

Mitt hjärta brister när jag tänker på vad hon går igenom, gå in på http://caluas.blogspot.com/
och läs om vad som hänt, om man vill kan man skänka en slant för att hjälpa mamman att skaffa detektiv att söka efter hennes älskade son - annars kan man kanske sprida informationen om man har några kontakter i USA.

Jag har skickat detta till alla jag känner däröver och jag kan inte föreställa mig hur hemskt detta måste vara.

Tänker på er...!!

2 Comments:

  • At 2009-02-27 23:10, Blogger Hossan said…

    Usch så fruktansvärt!

     
  • At 2009-02-28 20:05, Blogger -Nena- said…

    Var inne en snabb runda innan. Hemskt är det och jag ska ta mig tid att läsa mer där en dag när jag är hemma själv och kan koncentrera mig ordentligt

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter