Kimmietid

februari 27, 2009

Klantskallen lagar mat!

Som jag kan!
Först lyckades jag på något märkligt sätt bryta stekspaden, i samma veva var det nära att stekpannan gled i golvet. Jag lyckades stoppa den.
En liten stund senare vände jag burgare så entusiastiskt att olja skvätte upp på min underarm och det gjorde så ont att en del ord jag inte använder så ofta kom farande.
Nu har jag suttit och tryckt armen mot en kylklamp och det börjar lätta lite.

Maten blev jättegod tyckte både jag och sonen så det var inte helt misslyckat.
Tror jag får ha en mugg kaffe.

4 Comments:

  • At 2009-02-27 19:10, Anonymous Anonym said…

    Ajj stekfett eller varm olja är inget man vill få på skinnet precis.
    Hoppas du slipper få blåsor till på det nu bara.

    Pss du har fått mail

     
  • At 2009-02-27 19:27, Blogger Kimmie said…

    Annica: En liten blåsa blev det och i övrigt rejält röd hud.
    Jag ska genast kolla efter mail.

     
  • At 2009-02-27 21:46, Blogger -Nena- said…

    Aj aj aj det är inte skönt det där :(
    Ibland är det bara så det är, allt eller i alla fall en del ska gå emot en.

     
  • At 2009-02-27 23:07, Blogger Hossan said…

    Det där låter inte alls likt dig! Det är ju sånt som JAG gör.... ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter