Kimmietid

februari 23, 2009

Skönt fotbad

Sonen och jag åt spagetti med köttfärssås till middag, det fanns färdigt i frysen sedan förra veckan. Nu har jag precis tagit ett skönt fotbad - skulle egentligen behöva lägga hela mig i ett oljebad, huden blir alltid så torr på vintern och inget funkar bättre mot det än ett bad med olja i.
Men jag kände inte för att lägg mig i blöt så det blev bara ett fotbad.
Imorgon börjar bokrean, jag har redan två staplar olästa böcker, men eftersom jag känner mig själv så kan jag nog anta att några fler böcker bli inhandlade.

6 Comments:

  • At 2009-02-23 21:44, Blogger -Nena- said…

    Jag läser ju inte eftersom jag har svårt att koncentrera mig men det kommer garanterat att bli någon bok under bokrean i alla fall.

    Skönt med fotbad.

     
  • At 2009-02-23 21:59, Blogger Hossan said…

    Köp många deckare och kriminalromaner! ;-)

     
  • At 2009-02-23 23:01, Anonymous Anonym said…

    Jag har den stora lyckan att ha svägerska jobbande i bokhandel. Köper aldrig böcker längre utan jag brukar åka till henne för lån istället. Och hon har ungefärligt lik min smak på böcker.

     
  • At 2009-02-24 08:10, Blogger Kimmie said…

    Nena: Du har väl en läsande dotter eller hur är det..?

    Hossan: Ska bli =)

    Annica: Jag köper massor av böcker sen kommer Hossan till mig och lånar vi har liknande smak också.

     
  • At 2009-02-24 09:08, Anonymous Anonym said…

    Visst är det svårt att låta bli att handla på bokrean.

     
  • At 2009-02-24 10:14, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, något måste man ju bara ha.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter