Kimmietid

februari 21, 2009

Nu är det lördag

Sonen är hos sin pappa, han ringde nyss och rapporterade att pappans granne inte är klok =)
Pappan hade gått till affären när sonen sov och sonen hade vaknat av att någon spelade helt sjukt hög musik, han sa att sängen vibrerade av basen. Dessutom var det tydligen dålig musik.
Nåja, så kom han upp - en kompis ska komma vid elva så det passade nog bra även om det finns behagligare sätt att vakna.
Själv ska jag snart sätta igång med städning, ska ha lite kaffe först.
I övrigt ska jag bara koppla av och ta det lugnt denna dagen, har ju egentligen legat och vilat flera dagar denna veckan när jag var sjuk men då mådde jag så dåligt att jag inte njöt av lugnet.

Ha en bra lördag.

3 Comments:

  • At 2009-02-21 11:10, Anonymous Anonym said…

    Nu är du värd en lugn vilsam dag!

     
  • At 2009-02-21 11:42, Blogger -Nena- said…

    Det finns ju roliare sätt att vakna på. Grannen kunde ju spelat bra musik tycker man ;)

    Jag hoppas att du får en bra lördag och med mycket vila och lugn det är du värd.

     
  • At 2009-02-21 12:30, Blogger Kimmie said…

    Helga & Nena: Ja, det ska bli skönt med en lugn dag.
    Hoppas ni får en bra lördag också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter