Kimmietid

februari 20, 2009

Fredag - på jobb

Tillbaka till jobb - vaknade vid 5 imorse så jag är trött och har huvudvärk men här är mycket att göra idag och då springer tiden fram. Tog bussen hit imorse och ska ta bussen hem också.
Tjejen jag brukar åka hem med har fått min sjuka (var orolig för det - hon var den som mest i närheten av mig i måndags).
Helgen är pappahelg för sonen, han har ju varit där lite extra denna veckan så det känns lite konstigt men det blir nog bra - så i helgen så ska jag städa och vila. Har vilat mycket i veckan men efter sjukan och all psykisk press så behövs det mer.

Hoppas ni har en skön fredag.

4 Comments:

  • At 2009-02-20 12:54, Blogger -Nena- said…

    Hoppas huvudvärken släppt nu och att du får alla den vila du behöver i helgen.

     
  • At 2009-02-20 12:57, Anonymous Anonym said…

    Huvudvärk är inget roligt. Hoppas det släpper. Önskar dig riktigt mycket vila och ro i helgen. Kram!

     
  • At 2009-02-20 13:13, Anonymous Anonym said…

    Det bästa med huvudvärk är att det bevisar att det måste vara annat i huvudet än sågspån som mina ungar säger jag har, som ger värk.Grymma ungar jag har...Brås på mor :-/
    Hoppas värken släppt nu.

     
  • At 2009-02-20 13:33, Blogger Kimmie said…

    Nena & Pisan: Det ska nog gå över när jag bara tar det lugnt.

    Annica: Vad bra, då är det kanske inte helt tomt därinne =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter