Kimmietid

februari 16, 2009

Nu vräker det ner

Det snöar helt hysteriskt här nu så hemvägen lär inte bli någon höjdare, får väl gå med cykeln i värsta fall. Vi fick vår lunchpromenad i varje fall och det var skönt.

Sonen har hängt med hem till kompisen och ska sova där inatt - känns ovant för de brukar alltid vara hos oss, men skönt också för de stannar uppe väldigt sent och sonens rum är alldeles intill mitt sovrum. Kompisen bor i villa så förhoppningsvis kan de hålla igång där utan att väcka hans mamma deras sovrum är inte ens på samma våning. Så då blir det solokväll ikväll hade plockat fram laxfilé till oss men den kan jag ju laga till också kan vi ha den imorgon istället, då blir det bara något enkelt till mig ikväll - kanske en omelett.

3 Comments:

  • At 2009-02-16 19:19, Anonymous Anonym said…

    Omelett är gott! Det var evigheter sedan jag åt det :-) Tjingeling! :-)

     
  • At 2009-02-16 19:23, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ni kom iväg på lunchpromenaden och jag hoppas att det inte var för jobbigt att ta sig hem med cykeln.

     
  • At 2009-02-16 19:57, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ja, det smakade bra och passar bra när sonen inte är hemma för han tycker inte det är gott.

    Nena: Jag klarade mig på cykeln fick cykla lite försiktigt bara.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter