Kimmietid

februari 13, 2009

En vacker vinterdag

Det är riktigt kallt idag -8 och strålande solsken. Det ser vackert ut.
Idag blev det cykel till jobb, nu har det saltats överallt och är inga problem att ta sig fram så.
Både jag och sonen bultade på oss rejält så går det bra.

Sängarna blev renbäddade igår och det var bra för ikväll har jag tvättid. Ca 1 timme på telefon blev det ändå igårkväll. Bestämde med min ena syster att vi ska iväg och beställa blommor inför begravningen. Sedan pratade jag en bra stund med Hossan också.

Sonen ville ha tacos ikväll så det blir väl enkelt och bra, har det mesta hemma behöver bara lite tacoskal och det kan fixas på ICA efter jobb.

4 Comments:

  • At 2009-02-13 08:30, Blogger Hossan said…

    Är det SÅÅÅ kallt idag? Tack för tipset, då ska jag pilla på mig typ långkalsonger med!

    Tacos är gott!

     
  • At 2009-02-13 09:36, Anonymous Anonym said…

    Hoppas du får en lite mer vilsam helg nu - det kan du behöva.

    Jag ska göra hemgjord pizza till middag...

     
  • At 2009-02-13 09:41, Anonymous Anonym said…

    Hej! Säger som föregående talare; hoppas du får en vilsam helg. Och gott om sömn. Vi skall också ha tacos idag. Det var jättelänge sedan vi hade det och nu är jag riktigt sugen på det :-) KRAMAR!!!

     
  • At 2009-02-13 11:55, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Hoppas du höll dig varm.

    Helga & Pisan: Tack ska ni ha, jag planerar att försöka vila och koppla av. Hemgjord pizza är också gott.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter