Kimmietid

februari 06, 2009

Kväll igen

Känns inte riktigt som fredag men det beror väl på att jag att jag varit hemma hela dagen, fredagen kickar liksom igång med fredagsfikan på jobb. Känner mig lite bättre - tror jag, det går kommer och går hela tiden. Huvudvärken är kvar/tillbaka men jag känner mig inte så febrig just nu. Blev lite rastlös och har gjort läderbehandling på fåtölj och största soffan, den mindre soffan orkar jag förhoppningsvis ta innan jag lägger mig eller imorgon på morgonen - man ska låta det stå och torka i 1 ½ timme efteråt och jag vill ju gärna sitta någonstans.
Sonen är hos sin pappa denna helgen och imorgon är det städdag - hoppas jag känner mig OK för jag är lite nojjig med sånt - är det städdag så är det.

3 Comments:

  • At 2009-02-06 23:15, Anonymous Anonym said…

    Städningen kunde jag lätt ha skippat om jag var sjuk ;)

     
  • At 2009-02-07 09:41, Blogger -Nena- said…

    Hoppas du mår bättre idag.
    Men var försiktig med städningen.

     
  • At 2009-02-07 09:57, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo men det är väl det att det svårt att hinna med i veckorna.

    Nena: Tror nog det är bättre. Städa lite lungare och mindre petigt kan jag nog klara.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter