Kimmietid

februari 06, 2009

Ringde till min syster

..och nu kan hon inte komma hem på helgpermission som hon hoppats trots allt.
Alla undersökningar och röntgen och allt de gjort igår har gjort henne så väldigt trött och sliten att det inte går. Stackars henne - jag vet hur gärna hon ville hem.
Det är så irriterande att jag just nu ska vara sjuk själv för då kan jag inte hälsa på henne heller - hon är oerhört infektionskänslig. Jag hade så gärna velat träffa henne. Hoppas min feber släpper mycket snart men även när den gör det måste jag vänta någon extra dag man kan inte chansa i ett sådant här läge, jag får nöja mig med att ringa och att hon kan ringa mig när helst hon vill.

5 Comments:

  • At 2009-02-06 14:08, Blogger -Nena- said…

    Tråkigt att din syster inte fick komma hem men det kanske är bättre att stanna där trots allt...

    Trist att du blivit febrig och så nu också men det är ju tur att det finns telefoner.
    Krya på dig.

     
  • At 2009-02-06 16:04, Anonymous Anonym said…

    USCH vad trist!

    Förstår att du gärna vill träffa henne, men det går ju inte just nu. Hoppas att ni kan pratas vid i telefon i alla fall och att hon snart får lite mer ork och att du blir fri från febern.

     
  • At 2009-02-06 16:39, Blogger Kimmie said…

    Nena: Som du säger är det nog bäst att hon är där hon är. Säkrast i varje fall.

    Hossan: Telefonen duger den med.

     
  • At 2009-02-06 23:14, Anonymous Anonym said…

    Trist för din syster.Du kanske kan ringa ett extra långt telefonsamtal istället i helgen!

     
  • At 2009-02-07 09:57, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja det får det bli.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter