Kimmietid

februari 03, 2009

Nämen det är ju melodifestival i helgen....

Hur gick det till. För de som inte vet så är jag Melodifestival-Nerd!!!
Har alltid varit och jag kan inte se vad som skulle få det att gå över. Ibland är musiken nästan vidrig men jag gillar festligheten kring det hela och hur stort det är!
Nu hade jag ju ingen koll så jag vet knappt vilka som ska vara med förutom att jag för ett tag sedan läste om Mikael Rickfors - som jag bara älskade som ung, söte Måns Zelmerlöv också vet jag att sonen till bloggaren Alter Ego som tyvärr gick bort nyligen i samma sjukdom som min syster kämpar mot ska tävla tyvärr vet jag inte helt säkert vem han är.
Jag ser fram emot lite glitter och glamour!

6 Comments:

  • At 2009-02-03 22:23, Blogger Hossan said…

    Vad konstigt tyst det har varit, det brukar vara en massa skriverier innan eller är det bara jag som missat. Vill du att vi ska se tillsammans?

     
  • At 2009-02-04 07:59, Blogger -Nena- said…

    Säger som Hossan, det har varit väldigt tyst om det på tv annars brukar man ju se en massa reklam om det veckorna innan.

    Ha en bra onsdag.

     
  • At 2009-02-04 08:06, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Du får gärna komma till mig och titta om du vill - jag har städhelg så jag är bara hemma och fixar i övrigt.

    Nena: Ja, jag såg det på någon av kvällstidningarnas hemsida blev förvånad.

     
  • At 2009-02-04 09:03, Anonymous Anonym said…

    Jag är också lite av en nörd... kommer att se alla deltävlingar om jag inte är ute och flyger förstås ;)

     
  • At 2009-02-04 09:36, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, det är något visst med melodifestivalen - kanske för att man har följt det hela livet.
    Det är inte många jag har missat.

     
  • At 2009-02-04 22:12, Anonymous Anonym said…

    Då kommer jag väl och tränger mig på, på lördag :-)

    Vi får höras på telefon. Känns som jag aldrig är hemma nuförtiden

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter