Kimmietid

februari 01, 2009

Ännu en hit bland de nya recepten

Himla gott var det med Bulgarisk Korvgryta om någon är intresserad så finns receptet på Allt om Mat hemsidan. Lätt att göra också det gillar jag.
Sonen tyckte också det var jättegott, lite kryddigt sådär. Mycket blev det så imorgon behöver jag bara koka mer ris och fixa sallad så är middagen klar.
Skönt med slö middag som ändå är hemlagad när det är måndag.

Den långa hundpromenaden tidigare idag i kylan har tagit ut sin rätt både sonen och jag är rätt sömniga - så jag hoppas vi får sova gott inatt. Men det är ju ett tag dit förståss.

3 Comments:

  • At 2009-02-01 19:47, Anonymous Anonym said…

    Vad du är duktig som fixar nya recept!! Visst sover man bra efter friska luften...

     
  • At 2009-02-02 09:05, Blogger Hossan said…

    Kul att prova något nytt och att det är gott! Jag tycker att de få gånger jag försöker mig på något i matlagningsväg blir det aldrig som jag tänkt mig och oftast misslyckas jag. Men så övar jag inte speciellt ofta.

     
  • At 2009-02-02 09:10, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, jag sov som en stock inatt.

    Hossan: Övning ger väl färdighet eller hur var det....=)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter