Kimmietid

januari 29, 2009

Det är för lite att göra idag

Väldigt tyst är det här på jobb - inte bra när det är för lugnt. Inte är det bra när man är trött heller för man blir ännu segare när tempot är lågt.
Var ute en sväng på lunchen och fick lite luft - det blev en cykeltur. Var och köpte tomma DVD-skivor, det var bra pris i en butik i närheten och de började ta slut därhemma.

Idag känner jag för att ligga på soffan - en bra film att titta på och lite choklad.
Så blir det inte men det är snart helg och då kan jag göra detta. Sonens pappa hade lämnat en drös med filmer till mig när han var där igår så det finns att välja på.

I helgen ska jag också iväg till en cykelhandlare som min exman pratat med - han har lovat att sätta på ett bra lås på den nya cykeln och eftersom min exman känner honom litegrann så gör han det till bara priset för låset. Låter som en bra affär.

3 Comments:

  • At 2009-01-29 15:35, Blogger -Nena- said…

    Ja man vill ha att göra när man är på jobb, då går dagen fortare också.

    Snart snart är det helg.

     
  • At 2009-01-29 20:43, Anonymous Anonym said…

    En exman kan vara bra att ha på många sätt :-D

     
  • At 2009-01-29 21:03, Blogger Kimmie said…

    Nena: Helgen ser jag fram emot.

    Hossan: Jo, så är det nog - du får skaffa dig en sådan, fniss =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter