Kimmietid

januari 26, 2009

Middagen smakade bra

... och nu är vi mätta och belåtna. Var en liten tur till affären men en del av grejerna jag tänkt köpa eftersom de var i annnonsen och till väldigt bra pris hade såklart inte kommit dit än så jag får ta det en annan dag.
Färsk ananas blev inköpt i varje fall och det ska vi ha lite av senare ikväll - det är så gott!
Sonen har bara halv skoldag imorgon eftersom lärarna skulle ha något möte så det tycker han är toppen, tisdagen är annars hans längsta skoldag.
Ha en skön kväll!

3 Comments:

  • At 2009-01-26 19:15, Blogger -Nena- said…

    Annanas är gott, här hemma är det bara jag som gillar det så det blir inte så ofta att jag köpet.

    Skönt med kortare skoldag, det får mina tjejer också för lärarna skulle på något.

     
  • At 2009-01-26 19:27, Anonymous Anonym said…

    Å jag tål inte ananas. Blir helt röd runt munnen :-( Färsk ananas är ju jättegott. Tror jag det att ungarna blir glada när de får en kortare skoldag :-) Ha en fin kväll!!

     
  • At 2009-01-26 19:32, Blogger Kimmie said…

    Nena: Skönt för dina tjejer också.

    Pisan: Synd att du inte tål ananas som är så mumsigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter