Kimmietid

januari 26, 2009

Måndag morgon

Som vanligt lite tungt att stiga upp men nu är jag här på jobb igen.
Har precis ringt ett transportföretag som lämnat meddelande på min telefonsvarare i fredags och min nya cykel jag beställt kommer till mig imorgon, det som var bra var att de kunde ringa en halvtimme innan så då kan jag bara cykla hem och ta emot paketen och sedan cykla tillbaka till jobb igen - det blir så dumt om man ska sitta hemma hela förmiddagen och vänta.
Det som var dumt var att de inte levererade på eftermiddagen det hade varit bättre eftersom sonen är ledig imorgon eftermiddag. Men, men det löser sig såhär också.
Ha en skön måndag.

6 Comments:

  • At 2009-01-26 08:46, Anonymous Anonym said…

    Jag kan åka hem till dig och ta emot den om du vill

     
  • At 2009-01-26 09:15, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Snällt men då får du sitta där hela förmiddagen kan ju vara lite trist mellan 9-12, jag har lovat att vara där på 20 minuter och så snabbt hinner du inte hem till mig. Så det fixar sig, tack.

     
  • At 2009-01-26 09:16, Blogger -Nena- said…

    Vad bra att de kan ringa innan, det är inte alla som gör det utan man måste som du säger sitta hemma och vänta.

    Skönt med en extra cykel om den andra strular.

    Ha en bra dag du med.

     
  • At 2009-01-26 12:56, Anonymous Anonym said…

    Vad kul med ny cykel! Hoppas verkligen att de ringer innan och att de dyker upp när de ska. Sånt där har ju en förmåga att krångla till max....
    Hoppas du har en fin måndag!! Kram! :-)

     
  • At 2009-01-26 13:17, Blogger Kimmie said…

    Nena & Pisan: Ja, det är bara till att hoppas att det funkar.

     
  • At 2009-01-26 21:31, Blogger Hossan said…

    Ja, det blir kanske bättre så? Tyckte bara att jag skulle bespara dig två extra cykelturer. Men jag kan kanske få hjälpa till någon annan gång istället.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter