Kimmietid

januari 25, 2009

En trevlig kväll

Jag tyckte vi hade en riktigt trevlig kväll. Vi har ätit och pratat och pratat och pratat.
Mycket att avhandla finns det alltid!
Det har ju hänt en del också med mitt spruckna förhållande, Hossans problem, L som ska flytta igen, C som varit på en spännande resa. Riktigt kul var det i varje fall.

Nu är jag inte trött nog för att gå och lägga mig - har hällt i mig 3-4 muggar kaffe så jag får nog titta runt lite på nätet och på bloggar en stund först.

Så fick jag två jättefina buketter tulpaner - Jag bara älskar tulpaner så nu har jag en fin bukett i vardagsrummet och en på köksbordet. Inte nog med det så fick jag en nattkräm, en bok och ett jättefint ljus. Väldigt vad de tog i, glad för dessa saker blev jag i varje fall.

Nu ska jag varva ner lite mer innan jag kan tänkas gå och lägga mig.

Sov Gott!

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter