Kimmietid

januari 22, 2009

2 minuter före oljudet

Vaknade av mig själv idag - 2 minuter innan klockan skulle ringa - lite behagligare sätt att vakna. Sonen kunde sova ända till klockan 8 - hans klass skulle träffas i city så han tog bussen dit. Skön dag för hans del.
För min del så ska vi ha utlandsbesök på jobb under eftermiddagen blir alltid lite extra då - det ska hämtas och lämnas pärmar, papper och listor till chefen som sitter i möte - blir alltid lite stirrigt så jag ser fram emot ikväll när denna dagen är avklarad.

4 Comments:

  • At 2009-01-22 09:56, Blogger Hossan said…

    Det kan jag förstå!

     
  • At 2009-01-22 12:41, Anonymous Anonym said…

    Det är rätt skönt att bli besparad det där fruktansvärda ljudet från väckarklockan. Jag HATAR ljudet från min mobil när den är inställd på väckning, spelar ingen roll vilket slags ljud den är inställd på. Skulle vilja ta den och skicka iväg den i väggen varje gång, men det har faktiskt inte hänt, än...

     
  • At 2009-01-22 13:02, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Så är det.

    Pisan: Ja, det är inte det lugnaste sättet att starta dagen på precis.

     
  • At 2009-01-22 13:43, Blogger -Nena- said…

    Det är inte ofta det händer men det är skönt att vakna innan klockan, starten blir lugnare på något sätt.

    Förstår att du ser framemot kvällen med sådan eftermiddag du får.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter