Kimmietid

januari 19, 2009

Eftermiddag

Idag ska tydligen vara årets deppigaste dag enligt kvällspressen, har inte läst artikeln så jag vet inte riktigt varför men grått och trist ute är det i varje fall. Men annars är idag väl som många andra dagar.
Har gjort färdigt det stora extrajobbet jag skulle göra och det var skönt att det var över - det var ingen vidare rolig uppgift. Vi fick vår promenad på lunchen och det var jätteskönt trots det grå vädret.

Nu är det bara en timme kvar på arbetsdagen och sen ska jag hem och fixa någon middag av köttfärsen jag slängde fram imorse, får väl se vad det blir - stor risk för någon form av pasta.
Sedan får jag nog ta en liten tur till ICA också, glömde köpa grovt bröd när jag handlade i helgen.

2 Comments:

  • At 2009-01-19 17:25, Anonymous Anonym said…

    Tack för titten på min blogg! :-)David Cook har verkligen en fantastisk röst. Hoppas middagen med köttfärs blev god :-) Tjingeling!

     
  • At 2009-01-19 18:19, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Hej på dej, och tack för titten själv - jag halkade in via någon av dina kommentarer hos Nena.
    Middagen blev bra, tackar som frågar.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter