Kimmietid

januari 16, 2009

Det är FREDAG!

Härligt med fredag - drömde att jag var på något afrikanskt bröllop och vaknade helt förvirrad.
Dessutom var det en väninna som redan är gift som gifte sig. Nåja, drömmar kan var hur tokiga som helst.

Det är så skönt med fredag, sonen och jag ska nog testa pizza.nu ikväll beställa pizza via internet. Kan bli spännande och se om det fungerar bra. Har tvättid också och ska bära ner den sista jullådan i källaren - ljusstakarna är ihopplockade men inte stoppade i sina kartonger än.
I övrigt blir det bara mys i soffan ikväll.

Har en del saker jag hoppas få gjorda i helgen:
- Sätta på nya cykelklockan på cykeln.
- Byta gardiner i vardagsrummet.
- Köpa gympapåse till sonen.
- Köpa kombinationslås till sonen.

Inga större grejer så det ska jag nog kunna fixa om jag bara hittar någon affär som säljer det jag behöver. Så hoppas jag på sköna sovmorgnar också - det känner jag för.

1 Comments:

  • At 2009-01-16 13:34, Blogger -Nena- said…

    Ja drömmar kan verkligen bli tokiga och snurra till det för en när man vaknar.

    Hoppas du hittar det du söker och att du slipper fara runt för mycket.

    Ha en bra fredagseftermiddag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter