Kimmietid

januari 14, 2009

Idag är en rätt bra dag faktiskt

Känner mig på bra humör idag;
- Lyckades fixa en bra deal som kommer att spara pengar till mitt jobb och som gjorde chefen nöjd - känns bra att lyckas med något bra utöver det gamla vanliga.

- Sonen och jag ska ha en god kycklingfilémiddag ikväll och jag tror jag ska unna mig ett glas vin till den.

- Sonens pappa har varit hjälpsam och varit på sonens skola och hämtat ett bord som sonen byggt, hur fint som helst med svarvad fot. Han (sonen) ska putsa till bordsskivan lite till och sedan ska vi nog måla det - fint är det i varje fall. Vi har tänkt möblera om lite på sonens rum så småningom så då kan nog det få en bra plats där - kanske med en lampa på.

Har inte hört mer om den galna reseplaneringen men det där får lösa sig - med tanke på att en del av flickornas pappor inte ens ville att deras barn skulle släppas lösa i Köpenhamn så tror jag inte att de går med på detta heller.

Kom på mig själv med att vara väldigt trevlig mot den kund alla tycker absolut sämst om - då är man på rätt bra humör (annars är man bara så trevlig som man måste mot honom).

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter