Kimmietid

januari 12, 2009

En liten paus

Idag har det varit fullt upp här på jobb - jobbade in lunchen också eftersom jag var ute och for tidigare idag. Så nu börjar jag bli lite trött. Ca 2 timmar kvar.

Ikväll ska det bli av att laga Korv Stroganoff - skulle gjort det i förra veckan men eftersom jag fick fara iväg och lämna in cykeln och kom hem sent så blev det Snabb-burgare då istället och falukorven slängdes i frysen - idag ska den användas. Både sonen och jag tycker att det är gott också blir det rätt mycket av det så man kan ha lite jobbluncher också.
Ska ta en tur till ICA också - har slut på lite småsaker - lika bra att fixa det på en gång.

Sen har sonen och jag tänkt oss att vi skulle kika in på gymnasievalssidan på nätet och se om vi kan få ihop hans ansökan. Han har hittat 4 alternativ - bara en han verkligen vill gå men man måste ju sätta upp lite alternativ ifall att.

2 Comments:

  • At 2009-01-12 20:34, Blogger -Nena- said…

    Ja det börjar bli dax att fylla i den där ansökan nu.

     
  • At 2009-01-12 21:56, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, man har ju lite tid på sig och det blev inte klart ikväll, vi blev tveksamma på ett ställe så bästa att fråga först.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter