Kimmietid

januari 09, 2009

Så bara fortsätter det...

Fick SMS från sonen han hade klarat sig till skolan men precis utanför så hade hans kedja hoppat av. Egentligen inte någon stor grej men varför måste allt hända just nu.
Nu hade vi lite tur - hans pappa är ledig så jag fick tag i honom och han ska ta sig till skolan när sonen har rast och få nyckeln så att han kan fixa den till honom. Skönt att slippa ta itu med en grej i varje fall.

Så hade jag lite tur till - kollegan jag fick skjuts med imorse skulle ut ett ärende väldigt nära cykel-reparatören på lunchen så med förhoppningen att cykeln är klar då så kan jag nog få skjuts dit också, hade varit skönt.

Sen ska jag banne mig ha en bra kväll, ta bussen till city, träffa Hossan och se en förhoppningvis bra film.

Ser verkligen fram emot helgen, vaknade fem imorse så jag hann med att tömma granen också
så imorgon ska den klippas ner och plockas ut.

2 Comments:

  • At 2009-01-09 16:53, Blogger -Nena- said…

    Men nu får det ändå vara nog med strul för er. Vad trist när det klumpar sig så.
    Skönt att du fick skjuts och jag hoppas att din cykel var färdig.

    Ha nu en riktigt mysig kväll.

     
  • At 2009-01-09 21:18, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena, det har fixat sig på ett bra sätt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter