Kimmietid

januari 10, 2009

Färdigstädat för idag

Köket är kvar och det tänker jag spara tills imorgon. I övrigt är här rent och fräscht överallt. Skönt! Det kommer säkert att dyka upp något barr här och var framöver för de har en förmåga att smita undan och komma fram senare.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan förbereda en pizza jag tänkte ha till middag.
Min exman (alltså sonens pappa) har lämnat en film till mig som han tyckte var bra så den ska jag sen ligga på soffan och titta på.

Ringde och pratade med min äldsta syster (hon som har cancer) och stackars henne både hon och hennes man hade legat däckade med kräksjuka, hon hade varit helt hysteriskt sjuk - hon behöver då sannerligen inte tappa någon vikt hon är redan väldigt mager. Nu mådde hon dock bättre och skulle proppa i sig både chips och godis ikväll.

3 Comments:

  • At 2009-01-10 21:43, Blogger -Nena- said…

    Härligt när städningen ärr klar och man lugnt bara kan njuta.
    Barr brukar man kunna hitta länge efter att granen försvinnit, går väl an bara man slipper få dem i fötterna.

    Stackars din syster och hennes man. Kräksjuka är inget vidare. Skönt hon mår bättre nu.

     
  • At 2009-01-10 22:59, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, barr kan vara envisa rackare, syrran mår under omständigheterna bättre! Hon ligger på en vikt som på bra dagar är 45 kg.

     
  • At 2009-01-11 12:18, Anonymous Anonym said…

    Vad du har varit duktig. Ja, barr kan man hitta länge...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter