Kimmietid

januari 16, 2009

Det funkar bra men känns lite konstigt....

Pizzan kom i tid, den smakade bra..... Tvätten är klar......
Men det känns konstigt idag. Vi har det så mysigt jag och sonen men jag får ju erkänna (även om jag verkligen gör allt för att dölja det) att det är lite märkligt och lite tomt.
Det känns konstigt att inte ha någon mer här som man pratar med om ingenting...de där helt oviktiga men så invanda snacken om vardagen.
Det känns märkligt när jag ser honom på jobb (vilket inte är så ofta), vi har delat så mycket i så många år och plötsligt är han en främling.
Sonens pappa är bara en så bra vän och vi känner varandra så väl - han hör av sig hela tiden och frågar en massa, saker som inte egentligen har med något att göra men som känns omtänksamma sånt som att han ska till någon viss affär och vet att jag gillar något där, ska jag köpa lite till dej? Snällt. Skönt att ha honom och Hossan och faktiskt att ha bloggen där man kan lufta en liten, liten del.

3 Comments:

  • At 2009-01-17 08:40, Blogger Hossan said…

    Förstår att det känns tomt och märkligt! För det ÄR verkligen märkligt.
    Bra att sonens pappa anstränger sig lite extra. :-) Han är bra han!

    Vi ses väl sen?! Jag slår en signal

     
  • At 2009-01-17 18:17, Blogger -Nena- said…

    Ja efter så många år måste det verkligen kännas konstigt.
    Skönt att sonens pappa och du är så bra vänner och att Hossan också är där för dig.
    Bloggen är ett bra lufthål.
    Kram och ha en bra lördagskväll.

     
  • At 2009-01-17 22:03, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det var trevligt ikväll.

    Nena: Tack, hoppas du har en bra kväll också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter