Kimmietid

januari 16, 2009

Vilken otroligt stressig dag

Nu är jag så trött! En liten stund efter jag skrivit här på bloggen imorse kom min chef in till mig med ett "litet" extra uppdrag. Jösses! Jag har legat i som en galning hela dagen och det kommer nog att ta minst 1-2 dagar till i samma tempo. Då ska man försöka hinna med det vanliga också.
Då blir man trött! Men dagen har rusat fram.

Nu är det skönt att vara hemma - pizzan är beställd över internet får vi se om det fungerar bra - det bör det göra jag har fått bekräftelse.
Eftersom jag var så uppe i varv så blev det snabbt ner och få igång tvätten och sedan har ljusstakarna packats ner och burits ner i källaren. Utöver tvätten blir det inte mer fixat idag.
Nu ska jag varva ner - sluta rusa runt och bara ha det bra.

En skön kväll till er!
 
Hit Counter
Free Counter