Kimmietid

januari 23, 2009

Så var det kväll

Fick skjuts hem som jag hade blivit erbjuden och det var skönt. Hoppade av vid butiken och därifrån är det inte så många meter hem. Tvätten är i full gång och jag har varit en snabb tur i affären själv också. Handlade lite tills imorgon + ett par nya växter igen. Det kan ha varit granen som tagit död på en del plantor. Nu ser det fint ut igen.

Nu så tänkte jag städa ett rum så att jag inte har allt kvar tills imorgon, kan ju inte gärna spara något rum tills på söndag nu när jag ska ha gäster imorgon. Sen blir det bara soffan för resten av kvällen. Härligt med helg!

4 Comments:

  • At 2009-01-23 18:19, Blogger -Nena- said…

    Skönt att du fick skjuts hem.
    Ja granen kan ju ha tagit död på växterna, det kan jag ju tyvärr inte skylla på här hemma eftersom jag har plastgran ;) Jag får helt enkelt ta den skulden själv *hihi*

    Ha en riktigt skön fredag och ha det trevligt imorgon.

     
  • At 2009-01-23 19:47, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, det kan ju vara så att jag "mördat" växterna på egen hand men det är bra att ha något att skylla på.

     
  • At 2009-01-24 09:46, Blogger Hossan said…

    Vi ses ikväll!

     
  • At 2009-01-24 12:17, Anonymous Anonym said…

    Här blev det också lite nya blomster förra veckan. Det är tungt för växtrena den här tiden. Ha en skön helg nu!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter