Kimmietid

januari 22, 2009

Middagen avklarad idag också

Har varit effektiv sedan jag kom hem. Vi har ätit middag det blev kycklingfilé (sonen var jättehungrig så jag skar den i mindre bitar för att den skulle bli genomstekt lite snabbare)
stekt skivad potatis och en kall sås. Har varit en snabb tur på ICA också ska tvätta direkt efter jobb imorgon och jag hade slut på sköljmedel.

Dagen på jobb gick bra, höjdarna höll sig rätt mycket i konferensrummet så vi blev inte så inblandade. Skönt! Imorgon är det fredag och det känns bra.
Sonen har pappahelg så han tar sig nog dit redan under eftermiddagen, jag ska ha vännineträff här hemma på lördag och det ska bli trevligt.

3 Comments:

  • At 2009-01-22 18:48, Blogger -Nena- said…

    Skönt att det gick bra i eftermiddag.
    Låter mysigt med vännineträff.

     
  • At 2009-01-22 20:23, Anonymous Anonym said…

    Å jag har börjat med att titta in här ofta också :-) Klart du får lägga mig i länklistan. Jag lägger dig i min :-) Hoppas du har en trevlig kväll!

     
  • At 2009-01-22 21:01, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det var skönt att allt gick bra, lite lättad.

    Pisan: Tack, kvällen har varit bra hoppas din blivit bättre.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter