Kimmietid

januari 25, 2009

Kväll igen

Fått besked från Hossan och det verkar stabilt - när man själv gått igenom det här med föräldrar så väcker det en massa oro och tankar när det drabbar en närstående.
Sonen och jag har haft en bra kväll, vi åt hemfixad kebabtallrik och sen har han fixat med något nytt spel och jag har tittat på en film jag fick låna från sonens pappa.
Jag har sett "Made of Honor - Brudens bäste man" och eftersom jag är löjligt förtjust i Patrick Dempsey så gillade jag den jättemycket. En måbra film helt enkelt.

2 Comments:

  • At 2009-01-25 21:17, Blogger Hossan said…

    Jag är så otroligt tacksam och glad att ha dig som vän - Du är BÄST!

     
  • At 2009-01-25 21:25, Blogger -Nena- said…

    Ja den fmen är bra, precis som du säger, en må-bra-film.
    Gillar också Ptrick Dempsey ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter