Kimmietid

januari 25, 2009

Orolig

Sitter här och känner mig orolig för Hossan - nu har hennes mamma blivit sjuk och åkt iväg till sjukhuset, mer än så vet jag inte men jag vet att de verkligen inte behöver mer elände nu.

Har trots detta lyckats med att stryka den tråkiga tvätten och varit en tur till affären så att middagsmat finns hemma för några dagar - skönt att slippa fundera på det på måndagar.

I eftermiddag kommer sonen hem och snart börjar en ny vecka igen - usch vad helgen går fort.
Men det finns ju kvar en hel del av dagen idag förståss.

3 Comments:

  • At 2009-01-25 17:41, Blogger -Nena- said…

    Jag läste det hos Hossan, inte alls kul :(

    Ja nu är det vardag igen, det rullar på fort, både helg och vardagar tycker jag.

    Ha en skön söndagskväll.

     
  • At 2009-01-25 18:54, Anonymous Anonym said…

    Skickade sms till dig, vet inte om det kom fram för bara lite efter fick jag sms från dig med frågan om hur det var. Vet väl inte så väldigt mycket mer än att hjärtat är i otakt och att de ska göra magröntgen imorgon och att mamma ändå verkade relativt pigg när jag gick därifrån.
    Tack för dina omtankar! Hoppas att jag inte förstör hela din söndag med mina bekymmer. Många kramar från Hossan

     
  • At 2009-01-25 19:45, Anonymous Anonym said…

    Ja, visst går helgerna alldeles för fort..

    Önskar dig en trevlig vecka!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter