Kimmietid

januari 26, 2009

Spotify

Jag är väl sent på det som vanligt har hört och läst om Spotify men ikväll har jag testat det och jag skulle nog kunna sitta här hela natten. Man får gratisupplagan genom att bara gå in på Spotify och be dem sända en inbjudan, har man bråttom kan man betala för tjänsten och då slipper man reklam också. Det tog några dagar innan inbjudan kom.
Sen är det bara att gå in och skapa sin låtlista man välja typ från allt.
Min musikfavorit för tillfället är Irländska gruppen The Script och dessa låtar blandat med allt möjligt både gammalt och nytt är ju helt ljuvligt att ha i datorn.
Min lista kan nog bli rätt lång. Det finns så mycket musik som jag gillar.

Nu ska jag försök slita mig från detta, den går ju ingenstans jag kan fortsätta leta låtar imorgon.

2 Comments:

  • At 2009-01-27 07:57, Anonymous Anonym said…

    Har aldrig ens hört talat som Spotify. :-)

     
  • At 2009-01-27 09:38, Anonymous Anonym said…

    Det var något nytt - dottern sysslar mycket med musik... hon kanske känner till.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter