Kimmietid

januari 31, 2009

Dåliga nyheter och cykelturer

Idag har jag farit runt en hel del. Började med att cykla till den där cykelverkstaden där jag fick köpt och påmonterat ett lås på den nya cykeln.
Sen stack jag hem till min syster - hon som är sjuk - men hon var inte där, hon var återigen på sjukhus och hennes man var jätteledsen. Så jag satt med honom ett tag och sedan cyklade jag hem till min andra syster så att hon skulle få informationen också.
Stack in om min systersons nya lägenhet också och tittade på den när jag ändå var i närheten.
På vägen tillbaka hem köpte jag två Semlor som sonen och jag avnjöt - första för denna säsongen. Humöret sjönk en hel del när jag fick höra om min syster - har pratat med henne själv också sedan, hon ville vänta lite med besök eftersom det var jobbigt för henne att prata för mycket. Av någon tokig anledning hade hon inte velat oroa oss så därför visste vi inte att hon blivit inlagd igen.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter