Kimmietid

februari 02, 2009

All kall frisk luft hjälpte sömnen

Hade inga problem att somna, sonen och jag var ute och for över 3 timmar igår och det var riktigt kallt så det var kanske inte så konstigt att man blev trött.
Sonen fick ta bussen idag, själv cyklade jag men gav mig lite extra tid ifall det skulle vara halt men det var inte så farligt så det gick bra.

Idag genomgår syster flera behandlingar och mina tankar finns mer hos henne än i pappershögarna här. Får förhoppningsvis höra ikväll hur allt gått.

6 Comments:

  • At 2009-02-02 09:22, Blogger Hossan said…

    Ja, jag håller tummarna och hoppas på att det blir positiva besked ikväll.

    Kram

     
  • At 2009-02-02 11:37, Anonymous Anonym said…

    Hoppas det går bra för din syster.

     
  • At 2009-02-02 13:26, Blogger Kimmie said…

    Hossan & Helga: Tackar för omtanken.

     
  • At 2009-02-02 14:01, Anonymous Anonym said…

    Jag hoppas också det går bra för din syster. Här har vi jättekallt idag, men solen lyser. Får se om jag orkar ut på en promenix. Hoppas det blir positiva besked ikväll. Kramis från mej!!

     
  • At 2009-02-02 15:15, Blogger -Nena- said…

    Jag hoppas det gått bra för din syster idag och att du får veta mer ikväll.

     
  • At 2009-02-02 15:49, Blogger Kimmie said…

    Pisan & Nena: Tack ska ni ha, kan hända får jag inte höra från imorgon men vi får se.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter