Kimmietid

februari 05, 2009

Temperaturen steg

Efter några timmar på jobb kände jag att det var dags att gå hem - har lite mer feber nu och huvudvärk. Eftersom det är lugnt på jobbet också så kände jag att det vore dumt att kämpa på med feber utan att det var bättre att gå hem och lägga mig. Ha nu vilat och ska fortsätta med det - så får vi se hur jag känner mig imorgon.
Sonen har kommit hem och han tyckte att även denna del av provet hade gått bra. Skönt.

Har färdig middag idag som blivit över tidigare i veckan så nu blir det bara lugn.

7 Comments:

  • At 2009-02-05 16:37, Anonymous Anonym said…

    Krya på dig! Vi får se om du orkar se i helgen annars är det ändå viktigat att du blir frisk! Trist md feber och att känna sig hängig

     
  • At 2009-02-05 16:53, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Tack, det går förhoppninsvis över snabbt!

     
  • At 2009-02-05 17:05, Blogger -Nena- said…

    Nä vad trist. Jag hoppas att det är en snabbsjuka.
    Krya på dig.

     
  • At 2009-02-05 18:31, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack det hoppas jag också.

     
  • At 2009-02-05 21:39, Anonymous Anonym said…

    Nu kan jag visst inte stava heller, men å andra sidan så kallade du mig för Helga på min blogg härromdagen :-D så det jämnar väl ut sig. Kan berätta att jag inte var hemma när jag skrev min kommentar så det var lite bråttom för det var en tjej som stod sidan om och ropade: "ÅH NEJ, moster har tagit min dator!!! :-)

     
  • At 2009-02-06 09:28, Anonymous Anonym said…

    Det var nog det klokaste. Krya på dig nu!!

     
  • At 2009-02-06 10:12, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ha! kallade jag dig för Helga det har väl varit när jag varit runt på de olika bloggarna och kommenterat - jag förstod trots stavningen.

    Helga: Jo, det är väl bäst att vila bort skräpet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter