Kimmietid

februari 04, 2009

Lövbiffen uppäten

Sonen tyckte att det var en höjdare såklart - han är verkligen en köttälskare!
Det smakade bra men jag blev väldigt mätt.

Ringde min syster så fort jag kommit hem och operationen hade varken varit till nytta eller skada, den gjorde ingen skillnad alls. Hon har besked att hon får komma hem på fredag antingen på permission eller för att stanna hemma och åka in till de behandlingar hon ska på.
Så vi bestämde att jag träffar henne i helgen - hon tyckte inte att jag skulle komma till sjukhuset för hon är trött och hon har redan besök av make och ena sonen varje dag (den andra bor i en annan stad).

Nu ska jag se om jag kan hitta något att titta på som kan distrahera mig lite.
Ha en skön kväll.

6 Comments:

  • At 2009-02-04 20:29, Anonymous Anonym said…

    Men vad trist att operationen inte blev till någon nytta! Skönt ändå för henne att vara hemma i det egna (tror jag).

    Lövbiff - mums! (Håller med sonen kött är gott!)

    Hoppas att du hittat något att distrahera dig med.

     
  • At 2009-02-04 21:02, Blogger Kimmie said…

    Jo, hon längtade hem till egna sängen, maken och lilla hunden.
    (Jag tror nästan hon längtade mest efter hunden - kan bero på att maken är hos henne hela kvällarna och hunden får ju inte komma dit).

     
  • At 2009-02-04 21:58, Blogger Vi på Kantarellen said…

    Oj... så mycket tråkigheter... hoppas ändå att saker och ting reder upp sig.

    Det var länge sedan jag var här.

     
  • At 2009-02-05 07:06, Anonymous Anonym said…

    Kan förstå att hon längtar efter den lilla hunden - den är en gullepropp! ;-)

     
  • At 2009-02-05 08:12, Blogger Kimmie said…

    Mamselamsen: Jo, ibland hopar sig tråkigheterna - kul att se dig här!

     
  • At 2009-02-05 12:52, Blogger -Nena- said…

    Vad trist att det operationen inte gjorde någon skillnad.
    Skönt att hon får komma hem om än bara på permission

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter