Kimmietid

februari 06, 2009

Fredagen är här

Jag är hemma från jobb idag också, kändes att det behövdes. När sonen gick till skolan så gick jag åter till sängen och sov sedan fram till tio så vilan var nog en bra idé.
Fick precis ett SMS från sonen och de hade redan fått resultatet från det första av de två nationella proven de gjort denna veckan och han hade hamnat på VG+/MVG-.
Så det var ju goda nyheter.
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig och fortsätta läsa - håller på med "Bedragen" av Katarina Janoush och den är bra.

Ha en skön fredag!

3 Comments:

  • At 2009-02-06 16:02, Anonymous Anonym said…

    Kanonbra resultat för sonen! Gratulerar!

    Hoppas att du har en skön fredag, trots feber och huvudvärk!

    Vi hörs och ses imorgon!

     
  • At 2009-02-06 19:18, Blogger -Nena- said…

    Så din son har fått veta resultatet. Jättebra blev det ju. Grattis till honom.

    Här har inte dottern och hennes kompisar fått något resultat och det är lite trist.

     
  • At 2009-02-07 09:58, Blogger Kimmie said…

    Hossan & Nena: Ja, han var glad och nöjd över resultatet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter