Kimmietid

februari 07, 2009

Städning pågår

Vaknade ganska tidigt imorse med dunkande huvudvärk så då gick jag upp tog ett par Panodil och la mig igen och nästa gång jag vaknade kändes det mycket bättre. Har ingen feber idag heller, Skönt!
Så nu städar jag för fullt (ja, inte just nu då alltså) och ska nog få gjort vad jag ska.

Ikväll drar melodifestivalen igång och Hossan ska komma hit och titta tillsammans med mig.
Undrar hur många festivaler vi sett tillsammans - en hel del.
Kände inte för att fixa mat också eftersom jag städar så jag köpte en räkbomb till oss till ikväll.
Hossan var snäll och erbjöd sig köpa med sig någon färdigmat men jag tycker det blir bökigt för henne att åka runt på bussar med mat som kallnar snabbt så det blev enklare såhär.
Det är ju gott också!

Ha en skön lördag.

3 Comments:

  • At 2009-02-07 16:32, Blogger -Nena- said…

    Låter gott med räkbomb tycker jag.
    Mysigt med lite sällskap av en vän så där framför tv´n.

    Ha en skön kväll ni båda.

     
  • At 2009-02-07 17:09, Anonymous Anonym said…

    Ha det riktigt mysigt nu - det ska vi också ha :)

     
  • At 2009-02-07 21:55, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var jättegott och gott sällskap också.

    Helga: Hoppas ni också hade det mysigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter