Kimmietid

februari 16, 2009

Som alltid - måndag morgon är tung

Kroppen vill inte upp ur sängen när klockan ringer. Sedan hjälper det inte när man tittar ut och ser att det kommit mer eländig snö! Det var inte så mycket tack och lov så jag tog cykeln till jobb ändå. Sonen sov gott när jag gick hemifrån och det lär han väl göra ett tag till - han ställde klockan på 10,30, en kompis skulle visst dyka upp vid 11-tiden.

Jag och kollegan som jag brukar promenera med planerar att gå ut en runda på lunchen - får hoppas vädret håller sig i schack så att det funkar - hade varit skönt.

4 Comments:

  • At 2009-02-16 10:48, Anonymous Anonym said…

    Jag jobbar också idag, men som tur är börjat jag senare idag. Ha det gott!

     
  • At 2009-02-16 11:10, Anonymous Anonym said…

    Här snöar det också. Ja, måndagar kan vara rejält tunga, håller med. Hoppas ni får komma ut på en skön promenix! Kram!

     
  • At 2009-02-16 12:37, Blogger -Nena- said…

    Ja det var inte så kul när man rullade upp och så att det snöade precis.
    Skönt att du kunde cykla i alla fall.

     
  • At 2009-02-16 13:33, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ha det gott själv.

    Pisan & Nena: Ja, trist med mer snö, promenaden var skön trots allt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter