Kimmietid

februari 15, 2009

Dagarna bara rullar på

Vad tiden går fort.... det var ju precis fredagkväll.
Idag började jag dagen med en 45 minuters promenad, köpte med mig frallor hem till mig och sonen på vägen. Sedan blev det dusch och frukost. Nu har jag förutom att slappa och min nya sysselsättning ständigt telefonpratande hunnit med att stryka tvätten och ta ett varv med dammsugaren. Färdigjobbat för idag.
Maten jag lagade igår "Kassler i bergakungasås" blev det mycket av så sonen och jag har middag ikväll också - även rabarberpajen blev det över av så vi har mumsigheter idag med.

2 Comments:

  • At 2009-02-15 14:45, Blogger -Nena- said…

    Bra när man har mat över så det räcker en dag till, speciellt om det är riktigt gott (jo jag läste att det var det hos en viss Hossan).
    Gott med frallor till frukost också.

     
  • At 2009-02-15 15:22, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det är lite lyxigt att få vara lat en dag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter